Sunday, September 6, 2009

pulang ke kuantan

baru sampai semalam.penaaaaaaaaaat.dari kl
gerak b4 bbuka.aku ngn si firdaus neh(abg) bbuka di genting sempah.
lauk bese ayam goreng ngn nasik puteh.air neslo.best!sbb puase.heh.
sampai kat kuantan lebey kurang pukol 12.agak lewat sbb singgah uma
atuk kat maran.borak2 dulu ape sumer then baru la gerak balek.so
sampai kat uma terus tidooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.hehe.
today aku bukak pose kat uma dengan lauk ikan kari dgn sotong
goreng.enak skali.afta dat pegi taraweh kat KIPSAS sebanyak 8 sahaja.
balek2 layan bdk2 neh maen mercun.stok maseh banyak.jeng!
kol 12 aku gerak ke im ade lawan futsal.dan team aku kalah.tp.......aku
ade score.mekaseh.cm bese da abes tuh kitorang lepak kat maple la.
lepak minom then gerak balek.itu sahajaa.

No comments:

Post a Comment