Saturday, September 18, 2010

Kerja gila.

Harini kene keje.YEAY !! haha. boring giler sabtu pon kene kerja. adoi. lagik2 smlm aku tido 5 jam je.cukup ke hah ? today dah masok raye ke-9. dah mcm tak raye je aku rase.kan ? boring giler ! duet raye pon tarak. hehe~ raye tahun neh aku sambut dgn bsederhana sahaje. nak compare dgn tahun2 lepas mmg jaoh beza. yelah dgn pesta mercunnye. kebabo sane kebabo sini. dgn pegi beraye sakannye. siap ade target lagik. if tak sampai 100 malas balek umah. tapi mase menelan usia. skrg giliran aku pulak y bg duet raye kat bdk2 neh. nak tau brape ? jeng! jeng! jeng ! ;) tp Alhamdulillah aku bsyukur dgn rezeki y Allah bagi. thanks God ! ha seperti biasa lepas solat raye di masjid negeri kitorang langsung ke kampung di Pekan. tiap2 tahun schedule mmg same. pegi ziarah kubur arwah dulu. dan y paling penting, aku lah y bawak tahlil tersebut. percaye atau tidak ? then baru lah pegi beraye jika mampu. klw tak carik bilik kosong lah. ape lagik. kehkehkeh~ senang citer tahun neh raye BORING !! takde ape y best. teringat zaman kat egypt dulu, lagik lah boringnye. raye mcm tak raye je. cume y terasenye time solat raye di suk sayyarat. tu jek. y laen like usually. maen game. tido. shisha. pegi city star. bowling. isk..rindu kat egypt lah. kepade kwn2 di egypt jgn bersedih. relax sudeyh. and one thing, jgn selera ! haha~ eh lamatnye lah nak pukol 1. nak balek katenye. pasneh nak langsung ke KL. nak pegi tgk bobok(abg) kat KLIA. bobok pegi italy beb malam neh. sial je. jgn lupe baju hard rock n perfume aku dol !! okie. no idea. cau cau ;))

No comments:

Post a Comment