Wednesday, September 8, 2010

Raya oh Rayas.

Ha. sempat jugak update blog neh. hehe. bz giler skrg neh asyik takde mase jek na update. eh sedar tak sedar skrg dah phujung ramadhan. ;( sedey lah. tinggal 2 ari lagik nak raye. semua org dah mcm excited je aku tgk. tp taun neh aku punye preparation sederhane je. dah besar makin malas nak beli2 neh. pake y mane ade sudeyh. lgpon baju2 taun2 lepas pon still bagus lagik ape. klw nak tanye baju raye aku warne ape tapaya kot. hehe. carik sndrik ok ? tp Alhamdulillah ramadhan kali neh sgt bmakne bg aku. 1st time merase gaji sndrik. whoa ! 1st bekerja di bulan pose. 1st merase betapa sshnye mak ayah carik duet. 1st bg duet raye kat org. 1st merase sgt penat biler dah bekerja neh. lagik2 bulan pose neh asyik tsenggok jek kat opis. hehe. semuanye aku dah rase. thank you ALLAH. rineh last bkerja then besok cuti for raye. yeay ! ;) taun neh sgt simple je rase. tp yang paling penting bsyukur krn bkesempatan lagik merase raye taun neh. ha neh nak pesan kepade y pulang ke kampung tu, hati2 di jalan. biar lamat asalkan selamat. ok ? one thing b4 aku tlupe, aku nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU bwt ekin y akan ke jinjang pelamin raye nnt. semoge bahagie ekin !! ;)) lastly i wanna wish SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI & MAAF BATIN DAN ZAHIR. bye bye.

No comments:

Post a Comment