Monday, October 18, 2010

Hyundai Getz

Yah ! bertemu kembali dalam rancangan ha lu pikir lah sndrik. hehe. lame tak jumpe blogspot neh. siyes takde mase lah. plus tenet mcm siput lembab gilak. bertambah2 malas lah aku nak mengupdate blog neh. neh ade peluang apalagi kan. nak post bebanyak. boleh kan ? ha rituh aku citer pasey bobok(abg) pegi paris kan.so continue jelah k.em..bobok dah pulang dari paris. dan ade souvenir y aku dapat from paris. thanks bobok ! walaupun aku dengki y kau dah pegang eiffel tower tu tp bsyukur kau dah selamat sampai di malaysia. last weekend bobok ade balek dan ade suprise menanti.klau nak tau die sudah bgaye skrg dgn kete baru nya. nice car ! ala boleh lah nak jalan jaoh kan. oklah tu. cume kat sini aku nak pesan, rajin2 lah basuh kete tu.jgn malas k !

No comments:

Post a Comment