Monday, October 18, 2010

Weekdays.

Tup..tap..tup..tap..dah isnin dah harini. rase kejap je cuti. ala 2 hari je kot. em weekend lepas takde ape y menarik pon. aku byk duduk rumah je. cumenye ade lah futsal mlm sabtu lepas rituh.tambah2 poket pon dah bocor neh, lagik malas lah aku nak kuar. harini kat opis, takla boring sangat tp mcm takde keje sgt lah.tp boring jugak.ha cemane tu ? haha. seperti biasa aku akan on pesbok dan carik org aku nak kenekan then gelak sorg2 mcm org gile. best okey ! ;) tp harini mmg mcm takde mood nak kaco2 org. ntah tak tau kenape. datang bulan kot. opss !! aku dah tak sabar nak tgg pukol 5.15 neh. boleh lah nak lepaKING ke teh tarik crew ke kan. skrg neh dah permanent kat D'Osis tu. tiap petang mesti teh tarik crew dulu then barulah balek ke rumah.biasalah nak hilang stress punye pasal kan. huh. haa, terlupe pulak aku nak story mori neh. skrg aku dah boleh saving duet cket nak compare ngn bulan lepas. sbbnye skrg neh aku dah jadik mat rempit. ala tak larat lah nak tonggeng myk 30 boleh tahan brape hari je pon. tak sampai seminggu. klw naek moto boleh lah nak bwat aksi kan. superman ke. cicakman ke. tak jam. ha ape lagik ? rambut jelah senget. alah cket je. carik rezeki utk anak2 kan. hehe. eh ok lah ade client aku call tanye pasey num akaun salah. fenin aku. isk..cau cau

No comments:

Post a Comment