Thursday, March 1, 2012

perot berselerak, cemane ?

Untuk pembukaan cerita aku malamni, ape y menariknye is, beban makanan yang aku telan tanpa memikirkan soal keluasan quota y dapat menampung perot aku memang sangat menyegat. Ini semua penangan ketam telur masin dan pari bakar bersama kuah asamnya di Marina Tg. Lumpur. Nah, I'm full ! Alhamdulillah. Nak di bandingkan dgn dulu dulu, tak dapat jack nak makan seselera macam neh. Nak buat mcm mane kan ? Skrg dah bkerja, plus di hiasi pulak dengan cek mek molek cumel aku y sorg neh, lagi la nice kan ? hehe~ Alhamdulillah rezeki Allah taala. So pada sesape saja y teringin ke Kuantan, bole la mencuba naseb di Marina tu. Tipu la kalau balek tak bengkak perot tu. Apekate ace try aje dulu. Bukan ape nak promote lebih neh, komesyen tak dapat pon, cumenye layanan diorang terbaek lah. Mlmni dah kali kedua aku tak bayar penuh. Ala kalau lebih pon, lebih 70sen je. Takpon 2ringgit. So nampak tak kat situ, secare tak langsung, aku di nobatkan sebagai regular customer. Kau ade ? bahaha~ Yang tak bestnye, besok myboo pegi ke Melaka bg meraikan best friendnye kawen. Ala sedey do, kene tinggal. So untuk myboo aku y cumel neh, jgn lupe eh kat b. Igt semua pesan b tu (menyempat). ha, korang jgn nak buat buat geli ah, same je semua. Dah kalau namenye bercinta kan ? Mesti la kene beria. Lol~ Okay, aku dah mengantok, besok sambung. Goodnight sayang ! Sweet dream. :)

No comments:

Post a Comment